טיפול במחלות מבוססות חלבון ספייק

תחום חדש ברפואה

טיפול במחלות מבוססות חלבון ספייק

תחום חדש ברפואה

אדם מחזיק ויטמינים
בקבוק עם צמחים בפנים

מחלות מבוססות חלבון ספייק

מחלות מבוססות חלבון ספייק הינו תחום חדש ברפואה, אשר התפתח עם הגעתם של נגיף הקורונה, המחקר וההבנה כי חלבון הספייק הוא רכיב טוקסי ומייצר, ככל הנראה, את מירב הבעיות הרפואיות הנצפות הן לאחר תחלואה בנגיף הקורונה (לונג קוביד ולונג הול) והן לאחר "חיסוני" הקורונה השונים (ובמיוחד חיסונים מסוג mRNA).

חלבון הספייק הוא החלק החיצוני המהווה את מעטפת וירוס הקורונה ולו תפקיד חשוב בהתרבות וירוס הקורונה וחדירה אל מערכת הנשימה. בנוסף, בטכנולוגיית ה- mRNA ב"חיסונים" מוזרקים רכיבים ליפדיים (שומניים) המכילים בתוכם את הקידוד הגנטי של וירוס הקורנה (RNA). אותם ליפידים חודרים אל תוך הממברנה התאית, שם הם מועמסים על ריבוזומים (אברון בתא האחראי לייצור חלבונים) וגורמים לגוף לייצר מתוך תאי הגוף עצמו, את חלבון הספייק. כעת הופך הגוף עצמו, למיפעל ייצור של חלבוני ספייק.

בתוך תמיסת ה"חיסון" קיימים רכיבים נוספים שלהם אין תפקיד רפואי אך יש להם השפעה על הגוף: כולסטרול, פוליאתילן גליקול ועוד.

אותם חלבוני ספייק שכעת יצר הגוף עצמו, מסתובבים בגוף ומערכת החיסון הפוגשת אותם, מזהה אותם, לומדת את המבנה שלהם ומייצרת כנגדם נוגדנים.

בעבר היה מקובל לחשוב כי אותם רכיבים ליפידיים ואותם חלבוני ספייק נשארים בשריר באתר ההזרקה ומתפנים מהגוף לאחר מספר ימים, אך מחקרים חדשים מראים כי רכיבים אלו מתפזרים בכל הגוף, נוטים להיאגר במערכות מסוימות כגון: שחלות, אשכים, מוח, טחול, כבד ועוד ואינם מתפנים לעיתים גם חודשים ושנים לאחר קבלת ה"חיסון" לקורונה. הגוף הופך למעשה למיפעל לייצור חלבוני ספייק לפרק זמן לא ידוע לעת עתה.

כמה חודשים לאחר תחילת התפרצות נגיף הקורונה, החלו חוקרים לבחון את נושא חלבון הספייק לעומק וכיום ידוע כי חלבון זה גורם לתחלואות רבות כגון: הגברת דלקתיות בגוף, העלאת קרישיתיות הדם, פגיעות נוירולוגיות, גניקולוגיות, פיריון, פגיעות במערכת החיסון, פגיעות לבביות ועוד.

אחד ממנגנוני הפעולה הנחקרים של חלבון זה הוא יכולת ההיצמדות שלו לקולטני ACE2 והפרעה לתיפקודם.

תחום הטיפול במחלות מבוססות ספייק הינו תחום טיפול ומחקר חדשני, אך מיום ליום יוצאים יותר ויותר מחקרים ואנו למדים עוד על הגורמים ללונג קוביד ולתופעות הלוואי הקשורות ל"חיסון" ולמדים על שיטות הטיפול המתאימות לסובלים מבעיות אלו.

צלחת עץ עם עלים עליה

כיצד בנוי טיפול?

הפגישה הראשונה

הינה פגישת תשאול ארוכה- כשעה וחצי. בפגישה זו נעבור על הבעיה הרפואית כמו גם על כל ההיסטוריה הרפואית שלך, בדיקות הדם, בדיקות נוספות וסיכומים רפואיים, על מנת שנוכל לקבל תמונה מלאה שלך מצבך הרפואי ומהו שורש הבעיה.

בדיקות נוספות

רופאים רבים אינן מכירים עדיין את תחום המחלות המבוססות חלבון ספייק וייתכן וטרם קישרו בין הסימפטומים אותם אתה חווה לבין הגורם. לכן, ייתכן ואמליץ על בדיקות נוספות שניתן יהיה לבקש מהרופא המטפל שלך, אשר יסייעו לנו לזהות את גורם הבעיה ולהבין אותו לעומק.

הנחיות תזונה וצמחי מרפא

בסיום הפגישה תקבל הנחיות תזונה כולל תפריט מותאם והפניה לבדיקות נוספות במידת הצורך. בנוסף, ארכיב לך פורמולת צמחי מרפא אישית מותאמת עבורך בלבד ואמליץ לך על תוספי תזונה בהתאם לשורש הבעיה.

מעקב

ניפגש לפגישות מעקב אחת לשבועיים- שלושה ובין הפגישות אהיה זמינה עבורך ועבור כל שאלה שתעלה, עד שיורגש שיפור.

גישת הטיפול במחלות מבוססות חלבון ספייק מתבססת על הפרוטוקולים הטיפוליים המרכזיים של מיטב הרופאים בעולם ובמיוחד על גישת הטיפול של ה- FLCCC

ניתן לקרוא עליהם כאן:

I Recover post vaccine treatment   |   I Recover long covid treatment